Lunartönts.

Ja, jag har lunar och jag är faktiskt en nööörd, då är det obligatoriskt att ha lunar (eftersom jag inte spelar cs eller wow). Iallafall så var det någon som skrev på lajv (ett litet fält i överkant där folk säger vad de vill) "Vilken är den coolaste disneyfiguren genom tiderna?", varpå jag svarade Thomas O'Malley (it's a fact...). När jag skickat slog jag en titt på de andra svaren och insåg att det fanns något där värt att publicera;

image57
Hahaaa! Klok ren. Så jävla sorgligt. En 26-årig särskrivande, felstavande tjej. Stackare.

Kommentarer
Postat av: Gusli

Haha, man blir nedslagen av att se sådant:)

2007-04-22 @ 00:19:15
Postat av: Gusli

Och by the way, Thomas O´Malley ÄR helt klart bäst.

2007-04-22 @ 00:20:20
Postat av: Rebecca

"SAAB reklamen" är också en särskrivning! :P

Postat av: Jana

Det är tyvärr snarare regel än undantag att både stava fel och ägna sig åt särskrivning på Lunar...

2007-05-12 @ 15:40:22
URL: http://kirkemandragora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback