Slump?

Jag bara måste ta mig friheten att publicera mitt horoskop för igår, det var så sjukt träffande. Hittat på spray.se.

Kräftan 21.6. - 23.7
Dagshoroskop - Måndag den 9. april.
"Kontakter med utlandet kan medföra förändringar. Är det tal om att skriva under något bör du vänta tills du har fått mer information. Att du fylls med optimism och framtidstro är en annan sak."

Mer sant än sådär kan det väl inte bli? Har precis blivit accepterad på universitetet i Newcastle och ska svara dem inom en månad om jag vill ha min plats eller inte. Det skall skrivas under. Fast jag har valt att avvakta lite för att skaffa information... Antagningen medför iallafall optimism och framtidstro... Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snyggt!

Postat av: Anonym

Grattis! Nu är du antagen alltså. Men det är bra att du tänker igenom det innan du skriver under pappren. Tre år är ju en lång tid.

2007-04-10 @ 10:53:13
Postat av: micael

jag är oxe, fast jag tror inte på horoskop. Är jag tråkig då?

2007-04-11 @ 09:00:21
Postat av: Isa

Lite. Fast du är bra ändå!

2007-04-11 @ 09:11:34
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback