Dålig på uppdatering.

Det är vad jag är!

Kan bero på diverse emotionella utsvävningar/svackor/labiliteter. Och ren lathet såklart, det har jag ju gott om. Det är mycket som har gått konstigt och som har stressat och varit ganska rövsmärtigt (eller pain in the ass-igt som man säger på utrikiska). Förhoppningsvis ska dimman snart lätta och jag bli på topp igen. Till skillnad från dagsläget.

Om man skulle mäta mitt mående på en skala, ett till tio, så skulle jag nog generellt inte ens nå upp till en sketen femma. Sen jag kom hem igen har det blivit lite bättre dock (jag är så bra på att fly). Förnekelse är det bästa jag vet.

Julafton var en riktig höjdare! Fick ett minneskort av min syster som jag så innerligt ville ha! Och allt jag gav hene var dödskalleplåster och dödskallemarchmallows. Vilket ju kanske var skoj, men inte riktigt samma... Hon är lite svår, man vet aldrig vad man ska köpa! Men när jag är rik kan jag säkert komma på mycket skojigare helt onödiga saker som ingen annan har. Jag fick också en fantastisk fotobok av min föräldrar (mamma tror jag). Den skall inspirera! Fick lite annat bra smått och gott med.

Denna veckan mååååste jag göra klart min hemsida så den kan komma upp på nätet någon gång. Om man bara kan sluta vara så j***a noga och kräsen hela tiden kanske det kan fungera. Jag måste bestämma mig för en design och sen göra den heeelt klar (och inte radera allt och börja om som vanligt).

Nu ska hästarna få mat och sedan ska man kanske börja fundera över nyårslöftena...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Isa, blir ju lite orolig när jag läser detta! Jag hoppas att allt löser sig! Skönt att du är nöjd med julen i alla fall. Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback