Uppdatera mera!

Okej, okej, jag fattar....
 
^ ^ ^
Cissi


Okej, okej, jag fattar....

Ja, jag har varit urusel på det här med att uppdatera bloggen! Men alla mina hundratals kära läsare, misströsta inte! Allt är André Hedetofts fel och nu har han förhoppningsvis gått och ätit pepparkakor (blivit snäll). Det betyder att jag ska uppdatera mera. Det var ju ett tag sen jag skrev sist och det har hänt en hel massa sedan dess, även om det inte känns som det faktiskt gått så himla lång tid.

Kan glatt meddela att inspelningen av the Ultimate Geek Movie Teaser är klar nu! Alla har varit lika duktiga och hjälpsamma, och jag tror att André är en glad skit nu. Det skulle jag med vara (och är faktiskt... Jag är ju den osura typen som ni vet). I söndags fick vi thaimat och det var gott!

Bokat litereseliresor också. Den 6:e (eller var det 7:e?) mars åker jag till Stockholm för att praktisera hos min farbror. Där ska jag även träffa Cissi, så får hon väl visa mig stadens uteliv! Det blir trevligt. Sen kommer jag hem den 24:e. Sedan den 27:e bär det av till Newcastle med både mamma och pappa. Det är trevligt om de får se staden som jag ska bo i sen. Väldigt odåligt. De åker hem den 30:e mars och jag den 7:e april. Hoppas få det trevligt med Jess och Chris och deras vänner, och sedan hälsa på David och Gary i Haltwhistle.. Mandi ser jag också fram emot att träffa!

(Jag vet att detta ej är ett högkvalitativt inlägg men jag måste ju värma upp
med något eftersom jag är så ringrostig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback