Mina nyårslöften 2007

Nu har jag kommit på årets superviktiga och helt klart essentiella-för-att-faktiskt-klara-året-löften.

  1. Skriva blogg för det är nyttigt för mig. Absolut nödvändigt. Jag mår bra av det. Det kan jag nog faktiskt hålla... (Detta är ju redan tredje inlägget detta året!)
  2. Inte äta godis varje dag. För det är dåligt. Eller vissa tider är väl undantagna.. Eller något. Vi får helt enkelt se hur det blir med det där. Jag ska iallafall försöka. Ett tag.
  3. Träna oftare med Mimmi. Vi ska ju simma varje onsdag egentligen... Men ibland har man ju en dålig dag. Eller så hinner man inte riktigt. Eller så tar man det en annan dag...
  4. Tatuera mig! När, vet ej. Vad, vet nästan. Det är iallafall en Mimmi/Isa-grej så det lär ta ganska lång tid innan det faktiskt händer. Men det kommer att hända och när och vad det blir för något är inte så viktigt. Det är tanken som räknas! Det har jag sett på Traderas reklam...

Jaa... Fler löften vågar jag inte tänka på eftersom jag siktar på att kunna hålla max 50% av de löften jag faktiskt avger. Det finns nog inga fler ändringar i livet jag kan göra utan att nästan avlida på kuppen. Men det är ju tanken som räknas som sagt...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skriva blogg låter som ett jättebra löfte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback