Isormation?

Med tanke på det nya sidvisningsrekordet tänkte jag bjuda lite på mig själv och berätta lite saker som kanske inte alla redan vet om mig. Små oskyldiga grejer, som har format mig till den jag är idag. En tvättäkta lagom störd Anderson (förklädd till Olsson) på villovägar. Ensam i min bubbla. Till saken.

5 saker ni inte redan visste om mig;

♥ Det fanns en tid i mitt liv då jag vigde all min lediga tid åt att samla på mig och polera tior... Åååh, guldpengar! Jag använde Häxans mässingsputs och använde dem aldrig. Sen kom jag över det.

♥ Jag har varit med i hopp-SM på ponny en gång, det var 2001. Efter en skräckrunda en skenande häst bestämde jag mig för att sadla om till dressyr. Mycket tryggare. Men i första kvalet kom jag på 11:e plats av 54 startande. Alltså bland Sveriges bästa! Mycket stolt. Har dessutom vunnit dartmoor-SM 1999. Och kommit tvåa i new forest-SM 2001.

♥ Några gånger i mitt liv har jag varit spelberoende. De absolut värsta perioderna var Röjperioden, då jag gjorde storröjare på 97 sekunder.. Inte illa. Det var nog 5-6 år sedan nu. Och med vanlig mus. Mitt touchpadrekord är 103. En annan tid var Tetrisperioden, som infann sig förra året och som påverkade mina studier... Too much. Dåligt.

♥ Jag har gjort en bok! Det vet inte många, men nu vet en del... Eeh. Iallafall. Finns länk på vänstra sidan här på bloggen om just Du är intresserad!

♥ Det kanske kommer som en chock... Men jag är fylld av tvångstankar. Den som påverkar min hjärna mest, och är vanligast (generellt bland sk "vanligt" folk), är anti-gå-på-skarv-tvångstanken. Ush. Det kan bli lite jobbigt när man går på stan. Men det är okej. Man går i rutorna. Inte på skarvarna. Sen har jag en stressgrej också. Om jag blir nervös så räknar jag hela tiden! 1, 1, 2, 1, 2, 3, 1, 1, 2, 1, 2, 3. Den är jobbig. Eller digitalklockor. Man måste ju räkna ut sambandet hela jävla tiden. Skitjobbigt. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: micael

Jag tycker inte bara mycket om min kusin. jag är stolt också.

2007-03-23 @ 16:58:18
Postat av: mam

Jag säger bara KATTMORSKA.....!

2007-03-23 @ 20:39:02
Postat av: Johan Hedelius

Tja Isa, tack för att du delar med dig lite av dina hemliga egenskaper! =) det där med tiorna verkar spännande! vi får snacka mer om det när vi ses om nåra dagar! puss på dig! *I´m drunk* hiick

2007-03-24 @ 23:37:35
Postat av: Rebecca

"Man måste ju räkna ut sambandet hela jävla tiden"
Vaddå? Är du som jag?! Om det står 21:30, tänker du också då t ex 2+1 = 3 och noll är noll alltså så står där 6 (3+3) ????? Är jag inte ensam längre så säg nu! (Ps. Jag ska försöka blogga sen - lunch nu

Postat av: Isa

Så är det Rebecca... Så är det.

Jag är helt enkelt lite skadad.

2007-03-26 @ 12:23:15
URL: http://isao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback