Antibuss (nästan som antabus)

Det är mitt nya ord för att ogilla bussåkning. Idag så satte jag mig som vanligt där jag alltid sitter på morgonen (och tog så stor plats jag kunde med väskorna). Ändå kommer det en hippie och ska sitta bredvid mig! Varför just jag? Han påminde starkt om Napoleon Dynamite. Betedde sig som om han var spetsad av en stor stelhetspåle. Inte en enda gång kunde jag se hans ansikte (massa lockigt hår i pagefrisyr), och han satt cirka 30 cm ifrån mig (vilket motsvarar lite mer än ett halvt bussäte). Sedan blev han rädd för sin telefon när den ringde. Tölp.

Kommentarer
Postat av: micael

jag blir också rädd när min telefon ringer. Verkar som att jag går runt och tror att jag är efterlyst. Men det är jag inte, inte vad jag vet i alla fall.

2007-05-10 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback