Extraordinaries!

image105
Nu är det alltså snart dags för premiär. Som det ser ut nu blir det den 14 juni, så tyvärr kan jag inte vara med på releasepartyt... Men jag får väl ha lite extra skoj på Hultsfred istället! Åker den elfte, alltså inte på måndag, men den efter nästa. Sedan stannar jag där en vecka! Skönt med lite antiinspirationsrehab. Needed. Jag tror att Extraordinaries kommer blir grymt snyggt!
André är jävligt duktig.

Inte nog med att projektet kommer bli satans vackert, det kommer också bli omtalat och alldeles otroligt fantastiskt. Andrá använder ju MIN bild på hemsida, visitkort, blogg.. Hela skiten! Det betyder att JAG JAG JAG är med överallt lite hela tiden. That's good shit. Fick se lite av hur klippningen skulle se ut också idag och det är fint. Det är väldigt fint (trots att inget egentligen var som det skulle).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback