Lunarstorm fjortis

Tjohopp. Om fyra dagar är det dags att skaffa ett lunarkonto enbart för att läsa mina superbra 100 ord som då ska publiceras på lunarstorms förstasida! Dessa består av inledningen till mitt inlägg om ålder som jag skrev för... Vet ej när. Det råkar iallafall vara exakt hundra ord, och på tisdagen den åttonde maj så kommer jag och mina visa ord synas på lunar alltså. Den stora nyheten nådde mig igår (skickade in dem i förrgår), det gick snabbt! Förmodligen kommer ca 90% tölpar, 8% nobodies och 2% bra skitar kommentera mina otroligt kloka ord (detta bygger jag på erfarenhet efter tidigare kommentarsläsning i andras gästböcker). Now you know!

"Du har formulerat riktigt spännande och intressanta 100 ord. På Tisdag 8:e maj kommer din text därför att publiceras på LunarStorms förstasida [Start/Nyheter] som har fler än 300 000 läsare dagligen. Så var beredd på många lunarmejl och ännu fler gästboksinlägg.

Eftersom så många läser 100 ord händer det ibland att den som blivit publicerad får inlägg i gästboken som är osakliga eller innehåller påhopp. Är inläggen bara korkade i största allmänhet är vårt råd att du blockerar avsändaren under [Inställningar/Blockera]. Är något inlägg riktigt elakt kan du anmäla personen som skrivit det under [Hjälp/Kontakta oss/Säkerhet]."

Sådär kan det alltså se ut när man bli kontaktad av lunarstorm. It's good shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback