Lost!

Jag känner att jag inte riktigt håller efter min blogg! Dåligt!

Kan ju börja med att summera allt i studion som perfekt och bra och väldigt, väldigt roligt. Om jag ska skriva något måste jag skriva allt och då blir det alldeles för mycket att skriva, så jag väljer då att inte skriva något mer än bara detta lilla... Huh. Bara det var jobbigt nog. Det blir iallafall en del tid i studion denna veckan verkar det som. Det ser jag fram emot!

Jag söker efter lägenhet med ljus och lykta, men det hjälper tydligen inte på dagen.. Sätter mitt hopp till Dentirol Flourtabletter istället. Om inte annat så har jag fina tänder och får i mig massor med smarrig smultronessens.

Idag har jag mailat till en hel drös lägenhetsinnehavare och fått ont i ryggen. Jag känner att jag snart behöver få lite frisk luft och regn på mig. Annars kanske jag inte bara får ont i ryggen utan även muttaarm som min käre kusin har fått. Eller man kanske ska säga svår muttaarm. Den har mutterat (höh) och sträcker sig från fingertopp till svanskota. Han borde ligga mer på min spikmatta! Nu orkar jag inte mer.

Men varför ska alla barn vara så gay jämt?

Kommentarer
Postat av: mic

Ja varför? och på vår bakgård också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback