Åh gud.

Jag gjorde lite researsch om killen med brunkrämen och kom fram till att det är Oscar Durling (tydligen en såndär väldigt fancy klubb-någonting på Stureplan). Detta får mig att undra om han överhuvudtaget tittar sig i spegeln innan han går ut (han är ju ändå "offentlig"), om han är berusad redan när han applicerar den (för han ser verkligen alltid skitfull ut) eller om det bara är något sexuellt. Vad vet jag.

Jag fann även, till min fasa, en lista på Stureplans mest fotograferade. Brunöga vann med 705 bilder. Och bara under min korta spree på stureplan.se hann jag se inte mindre än sju (!) bilder på herrn. Mer än en i minuten.

Det jag kan konstatera genom mitt grävande är att inramningen skulle kunna vara ett trademark, något som herr Durling behöver för att folk ska känna igen och högakta honom. Han är ju trots allt kändis. Om inte den där sliskminen räcker såklart (kan man ta miste på den?). Han ser ju lagom självgod ut...

På första bilden ser man tydligt kännetecknet. Det går nästan att ta på. På nästa bild kan man vagt skymta hur hans självförtroendelösa "vän" klart börjar ta efter trenden. Man kan även konstatera att han gillar att bli påsatt bakifrån av snygga damer (se bild tre).

image244

image246

image247

Stackarn.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Eh! Han har varit i thailand en månad, det är inte brunkräm!

2008-02-26 @ 11:34:07
Postat av: Leacim

Han är så ful att klockorna stannar!

2008-02-26 @ 22:55:22
Postat av: Anonym

varför så otroligt bitter på oscar?

2008-03-01 @ 13:36:42
Postat av: Isa

Tja, bitter och bitter! Jag känner inte killen, men han ser skojig ut med den vita inramningen av ansiktet.. Man kan ju inte förneka att det ser lite fejk ut! Jag är inte bitter (men man måste ju få skoja lite).

Postat av: Anonym

är man 14 så är man.. förstår dig...

2008-03-02 @ 18:29:48
Postat av: Isa

Hihih.. Modigt anonyma människa! Jag vet hur mycket skit det snackas på hippa Stureplan och då får jag minsann också snacka lite skit. Dessutom har människan här själv chansen att kommenter mitt skitsnackande till skillnad från traditionellt backstabbingskitsnack! Bra va?

2008-03-04 @ 08:54:18
URL: http://isao.blogg.se
Postat av: Mico

Ha ha. Underbart att ni har hittat varandra här på nätet. Ser fram emot en underhållande fortsättning bland kommentarerna.

2008-03-27 @ 11:54:27
URL: http://www.micoi.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback