Slumps

Ibland när jag läser min blogg (någon måste ju läsa den) så kan jag inte låta bli att ta en titt på nyckelorden. Och ibland hittar man väldigt intressanta ord i följd! Antingen kan det blir någon sorts märklig kort fras eller sammasatt som ett märkligt ord. Ett urval;

skit sverige

blogg avföring

kantstött isa (?)

späck svett

slav bål

moral vapen

fjortis blogg

blogg idiot

idiot lunar

buss stjärt
alkohol reflektioner
kött blogg

Hittade egocentrisk blogg från inlägget där jag skrev om
www.anderson.blogg.se. Det stämmer ju så väl.

Läskigt från inlägget "Gud älskar mig?";


"...jag blogg hjärta gud ... mig isa pinsamt kristen..."

DET är skrämmande!


Kommentarer
Postat av: micael

ha ha ha ha ha ha.....så bra

2007-05-10 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback